Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii, pentru produsele expediate prin curier rapid
Ulei de motor complet sintetic pentru utilizarea pe parcursul întregului an, special conceput pentru noile motoare ale camioanelor conform cerintelor Euro IV, Euro V si Euro VI , dotate cu sisteme de tratare a gazelor de eşapament si filtre de particule de funingine (DPF/ CRT). Combinatia intre uleiurile sintetice si aditivii de ultima generatie, garantează un coeficient de frecare excepţional de mic si astfel reduce semnificativ consumul de carburant.. Deasemena garantează o protectie deosebită impotriva uzurii şi curatenie optimă in motor. Este recomandat a se utiliza la motoarele pe motorină.
Proprietăţi:
- vâscozitatea mică a uleiului reduce considerabil consumul de carburant;
- stabilitate ridicată a peliculei de ungere, protecţie mărită la uzură;
- împiedică formarea reziduurilor în sistemul de admisie a turbinei de supraalimentare;
- împiedică "polizarea găurilor";
- domeniu larg al temperaturilor de utilizare;
- comportament foarte bun în cazul pornirii la rece;
- rezistenţă deosebită la forfecare şi îmbătrânire;
- se poate amesteca cu uleiurile de motor comercializate uzual;
- proprietăţi de detergent şi de dispersie deosebite;
- menţine foarte curat echipamentul de răcire a aerului de alimentare;
Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii:
ACEA E6-08/ E7-08
API CI-4
MB 228.51
MAN M3477
Renault RXD, RGD, RLD-2
Volvo VDS 3, CNG
MACK EO-N
Deutz DQC III-10 LA
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
MAN M3271-1
Mack EO-M Plus
MB 226.9
Cummins CES 20076/20077
Caterpillar ECF-1-a
MTU TIp 3.1
DAF HP-2
Caracteristici tehnice:
Clasa de vâscozitate : 10W-40
Densitate la 15 °C : 0,86 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C : 89.0 mm2/s DIN 51562
la 100 °C : 14,0 mm2/s DIN 51562
Indice de vâscozitate : 162 DIN ISO 2909
Punct de aprindere : 240 °C DIN ISO 2592
Punct de curgere : -33 °C DIN ISO 3016
Număr ASTM de culoare : L3,5 DIN 51578
Cifra bazicitate totala TBN: : 7.8 KOH/g DIN ISO 3771
Pierderi prin evaporare : 8,5 %-din greutate DIN 51581
Cenusa, sulfat : 1.0 g/100g DIN 51575
Domeniul de aplicare:
Special conceput pentru noile motoare intens solicitate ale camioanelor conform cerintelor Euro IV si Euro V, si Euro VI dotate cu sisteme de tratare a gazelor de eşapament si filtre de particule de funingine (DPF/CRT). Top Tec 4050 in majoritatea cazurilor poate fi compatibil sau folosit neamestecat in camioane mai vechi cu norme Euro II şi Euro III.
Mod de utilizare:
Trebuie luate în considerare indicaţiile de utilizare ale producătorului camionului sau al motorului în cazul unor intervale de schimb ale uleiului normale sau îndelungate. Recomandat a fi folosit numai în cazul motoarelor diesel.
Cantitate: 20L
Vascozitate: 10W40